Friday, September 11, 2009

Mike Tyson Memotong Rambut Nick Jonas di Teen Choice Awards 2009



Billed menjadi pengacara untuk Teen Choice Awards tahun ini bersama saudara nya yang terkenal, Kevin Jonas, Nick Jonas dan Joe Jonas. Nick Jonas yang mempunyai 'trademark' berambut kerinting itu telah mendapat potongan rambut percuma dari petinju terkenal, Mike Tyson..


Peserta pertandingan tersebut agak terkejot apabila melihat rambut Nick Jonas dipotong di atas pentas..

"Rambut Nick Jonas dipotong semuanya di Teen Choice. Gadis-gadis yang menonton menangis apabila menyaksikan aksi tersebut,". Begitulah bunyi mesej yang di akaun rasmi Twitter Teen Choice Awards..

Tidak tahu apakah punca yang menyebabkan aksi itu (pemotongan rambut) berlaku.. Juga tidak diketahui adakah rambut yang Mike potong itu merupakan rambut asli Nick atau Nick memakai wig..

Teen Choice Awards 2009 yang merupakan edisi ke-11 itu berlangsung di Universal Studios Hollywood's Gibson Amphitheatre di Universal City, California pada tengahari Ahad, 9 Ogos. Disamping sebagai pengacara, Jonas Brothers juga direkrut sebagai artis yang membuat prsembahan dengan orang-orang seperti Miley Cyrus dan Black Eyed Peas dan ramai lagi artis lain..

2 comments: