Wednesday, August 26, 2009

DuapuluhEnam Ogos DuaribuSembilan

Sebulan dari tarikh ini aku bakal berlepas ke Mansourah, Mesir untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang perubatan di University of Mansoura.. Terasa semacam cepat mase tu jalan.. Tau2 da lagi sebulan je nk pegi..







Banyak bnd yang akan aku rindu bila aku da pergi sana nanti.. Antaranya mestilah Malaysia, rumah aku, bilik aku (walaupun aku xslalu lepak kt bilik aku), keluarga aku, mama dan abah, adik beradik.. Banyak lagi kalau nk state sume dkat sini rasenya xmuat kot.. Tapi xpe.. Aku pergi pun untuk masa depan aku.. Mengejar cita2 untuk menjadi doktor.. Aku pon xtahu berapa lame aku akan tinggalkan blog aku ni lepas aku dah mula belajar nanti..


Sekarang aku dah mula rase berdebar2.. Macam mane aku hidup dekat sane nnt? Selesa ke x aku dekat sane? Bole tak aku belajar dekat sane? Senang ke aku nk urus diri aku dekat sane? Boleh ke aku elak masalah2 dengan pak2 arab yang besar2 tu? Cemerlang x aku dekat sane nnt?

Aku pun xde jawapan untuk semua tu.. Sebab aku pun blom pegi sane lagi.. haha..

Ape2 pun doakan aku berjaya untuk mengejar cita2 aku ok..


Pintu perlepasan.. Tunggu kedatangan aku melepasi kau.. hahaha..


5 comments:

  1. eh.. rindu a.. tp xjao pon en? :D

    ReplyDelete
  2. salam..dude...awal gak ko nk g..
    btw,do ur best..cita2 ak nk jd doktor x kesampaian..so,ko wat r yg trbaik..
    as a friend, ak sntiasa doakn kwn2 brjaya dunia akhirat..
    harumkn nama kusess and our batch..
    ~ann~

    ReplyDelete
  3. tq ann!
    aku pon doakan kau berjaya dunia akhirat jugak..
    da berjaya nnt jgn lupa aku ;)

    ReplyDelete
  4. hehe.dekat2.bangunan sebla je.:)
    selamat menjadi doktor hafiz:)

    ReplyDelete