Tuesday, August 25, 2009

Tengok Bola Online?? Bukan Masalah..


Pernah kah anda merasakan perasaan geram apabila anda tidak dapat menonton bola sepak (EPL) secara langsung di astro? Dapatkan penyelesaiannya di bawah (knape aku skema je ni?)




Sopcast






Software ini terbukti berkesan kerana aku pon telah mencubanya sendiri.. setakat yang aku cube, ade 2 channel utama yang aku bole tgk..

1) ESPN

2) AXN Movie

Disamping tu ade jugak channel2 mcm Discovery Channel dan National Geographic.. Tapi aku ni xbrape minat sgt channel2 mcm tu.. haha..

Langkah2 untuk menggunakan software ni :

1) Download software tu di sini

2) Extract file yang telah anda download.

3) Install software tersebut.

4) Selesai install, open program tersebut dan tekan login as anonymous.

5) Nikmatilah saluran2 yang ade di situ.


Yang best pasal bnd ni, it is 100% free.. So menyesal kan kalau xcube..

Ape lagi.. Selamat Mencuba :D

No comments:

Post a Comment